Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

EConnect4U Sp. z o.o. Sp. k.

Sosnowiec

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Tworzenie stron internetowych pod urządzenia mobilne

Autor: EConnect4U Sp. z o.o. Sp. k., publikacja: 2014-12-16

Jak wiadomo strona mobilna to strona (witryna) przystosowana do wyświetlania na różnego rodzaju urządzeniach mobilnych. Strony mobilne są zazwyczaj uzupełnieniem (skrótem) stron tradycyjnych. Strony te spełniają funkcję informacyjno- komunikacyjną, budując relacje, czy też kontrakt lojalnościowy z użytkownikiem.

Tworzenie stron mobilnych kierowane jest przede wszystkim dla użytkowników urządzeń przenośnych, którymi są przede wszystkim smartfony, tablety oraz czytniki e-booków. Strony takie różnią się wizerunkiem, właściwościami, funkcjonalnością oraz wieloma innymi aspektami od standardowej (pełnej ) wersji stron (desktopowej). Różnice w w/w stronach to również grafika, nawigacja na stronie, ich treść oraz domena. Kolejnym atutem dobrze skonfigurowanej strony mobilnej jest fakt, jej automatycznego ładowania po rozpoznaniu z jakiego urządzenia mobilnego użytkownik korzysta (telefon bądź inne urządzenie przenośne). Strony takie zawierają link do pełnej wersji, z której można korzystać z chwilą zmiany urządzenia na stacjonarne.

Strony mobilne posiadają wiele zalet, niektórymi z nich są przy stronach dedykowanych mobilnych i responsywnych:

  • dedykowanie menu na stronie pod mobilne urządzenia,
  • menu na stronie zmienia się (dopasowuje) w zależności od mobilnego urządzenia,
  • ewentualność przygotowania strony w zależności od wielkości wyświetlacza w urządzeniu mobilnym,
  • wizualne dostosowanie do urządzeń mobilnych,
  • większa szybkość w zakresie wczytywania całej zawartości strony,
  • ewentualność wypełnienia innymi treściami aniżeli do zastosowania w urządzeniach desktop,
  • ewentualność zastosowania (zgrania) gotowych mobilnych szablonów.

Wygląd strony mobilnej różni się od wyglądu tradycyjnej strony przede wszystkim:

  • brakiem grafik, które są zbędne,
  • stylem na wskroś uproszczonym, łatwym i dostępnym,
  • umieszczona jest na specjalnej domenie, przystosowanej do mobilnych treści,
  • górna część strony to miejsce na najważniejsze informacje (możliwość zaczerpnięcia informacji bez przesuwania ekranu i strony w inne miejsce),
  • umieszczenie linków pionowo w kilku miejscach,
  • niedostępność kursywy, czcionki bezszyfrowe ( w celu utrzymania czytelności tekstu).

Elastyczne projektowanie stron internetowych to Responsive Web Design. Jak wiadomo jest to sposób projektowania czytelnych, łatwych w obsłudze, prostych internetowych stron(witryn, serwisów) pod urządzenia mobilne.

Mobilny rynek to największa jedyna platforma na świecie w zakresie dystrybucji. W miliardowej skali użytkowników komórkowych telefonów. Z badań wynika, że ponad 30% wszystkich zakupów dokonywanych w Internecie realizowana jest za pomocą smartfonów oraz tabletów (urządzeń mobilnych). W latach 2010-2012 ilość osób korzystający z Internetu przy pomocy urządzeń mobilnych wzrosła o 600% i wyniosła 5,5 mln. (badanie Ipsos i Kantar Media). Na podstawie badania stwierdza się, ze 4,7 mln osób posiadających telefony korzysta z Internetu nie mniej niż raz w tygodniu. Dostrzegany jest wobec i wszem potencjał mobilnej technologii wśród dostawców oraz odbiorów Internetu.

Z kolei opierając się o raport Business Insider, czas spędzany na korzystaniu z Internetu dzieli się pół na pół w zakresie desktop i mobile. Okazuje się również, że połączenie mobilne trwa taką samą ilość czasu jak połącznie stacjonarne (na komputerze), co więcej, z Internetu korzystamy więcej poprzez mobilne urządzenia.

Przykład 1.

Zdjęcie nr 1

Badanie przeprowadzone 20 marca 2014 w USA, przez pracowników MarketingCharts (March 20, 2014 by MarketingCharts Staff)

Kolejnym przykładem rozwoju mobilnego korzystania z sieci jest YouTube, gdzie dostęp z urządzeń mobilnych wynosił w roku 2011- 6%, natomiast już w 2012- 25%, z raportu Google wynika, że rok 2013 to już 40%.

Polskie aplikacje z roku na rok z wielką dynamiką podwajają swoje wyniki, dzięki wykorzystaniu mobilnych stron internetowych (dane z 2013 roku).

Następny przykład to wzrost ilości osób korzystających z mobilnego Allegro.

Zdjęcie nr 2

Źródło: comScore

Ruch internetowy mobilny widoczny jest coraz intensywniej we wszystkich krajach o czym wskazuje poniższa prezentacja wyników badań:

Zdjęcie nr 3

Badania jasno odzwierciedlają wzrost użytkowników mobilnych wśród wszystkich korzystających z Internetu, o czym świadczy poniższ

Zdjęcie nr 4

Konkurencyjność firm widoczna jest nie tylko na rynku dystrybucji, rywalizacja odbywa się w obecnych czasach przede wszystkim na rynku usług świadczonych (proponowanych, reklamowanych) na stronach internetowych. Poprzez bardzo szybki rozwój mobilnych technologii, brak mobilnej strony internetowej nie wpływa na korzyść firmie, co więcej w konsekwencji może powodować zmniejszenie obrotów. Już wstępnie można stwierdzić, o czym dowiadujemy się z danych wyżej (badania), że brak mobilnej strony to przede wszystkim zmniejszenie dostępności do usług, sprzedaży itd. Ponieważ zwiększa się liczba dostępnych online usług i serwisów dostępnych z urządzeń przenośnych (mobilnych), konkurencja jest niesamowicie wielka i nadal rośnie. Jak deklaruje 65% internautów, korzystających z Internetu mobilnie, najczęściej zdobywaną w ten sposób informacją są dane o pogodzie oraz rozkład jazdy. Coraz częściej internauci mobilni wykorzystują strony internetowe do komercyjnych celów, planując i realizując różnego rodzaju i w różnej ilości zakupy, szukają wielu informacji dotyczącej produktów i usług, dokonują przelewów elektronicznych, logują się na serwisach społecznościowych itd. Wieleby wymieniać jak „lekko, łatwo i przyjemnie” można dostać „co się chce” i „gdzie się chce” dzięki urządzeniom przenośnym i mobilnym stronom internetowym. To właśnie tacy użytkownicy potrzebują dostępu do Internetu podczas jazdy pociągiem, tramwajem, autobusem, odpoczywając na kanapie czy też siedząc na ławce w parku ze smartfonem czy tabletem trzymanym w dłoniach.

Najważniejszą zasadą jest aby wyświetlana strona dopasowała się automatycznie do urządzenia, które ją wyświetla. Projektowanie stron mobilnych jest już standardem, w związku z ciągłym i bardzo intensywnym wzrostem użytkowników (klientów) mobilnych. Strony takie są przejrzyste, łatwe w obsłudze, posiadają proste menu i w przyjazny sposób prezentują swoje zawartości.

Warto inwestować w mobilne wersje stron internetowych, ponieważ nie stanowi to dużego kosztu, a w konsekwencji działanie takie podnosi liczbę użytkowników odwiedzających strony.

Ważnym jest stwierdzenie: “good design is not just how it looks like but how it works”.

Jeśli rozważamy decyzję o tym, czy nasza strona musi mieć wersję mobilną, warto odpowiedzieć sobie na podstawowe pytania:

Jaki jest licznik odwiedzin na naszej stronie?

Posługują się narzędziem jakim jest Google Analytics możemy łatwo sprawdzić jaki jest ruch na stronie wywołany urządzeniami mobilnymi. Jeśli okaże się, że liczba wejść na stronę z urządzeń przenośnych (telefonów komórkowych, smartfonów, tabletów itp.) rośnie, wtedy to ewidentny moment na przystosowanie strony (witryny) do potrzeb użytkowników mobilnych urządzeń

Jakiego typu informacje umieszczamy na naszej stronie?

O wielu decyzjach zakupowych decyduje, nic innego, jak np. nasz smartfon, bo to właśnie podczas zakupów korzystamy z niego sprawdzając produkt na stronach internetowych. W przypadku strony tradycyjnej, klient nie ma tak szerokiej możliwości, produkt może sprawdzić jedynie w domu przy komputerze lub udać się do sklepu. Tutaj mija nas okazja osiągnięcia satysfakcjonujących dochodów np. ze sprzedaży.

Odpowiedzi na powyższe dwa pytania pomogą lub nawet przekonają do decyzji o dostosowaniu strony dla potrzeb urządzeń mobilnych (przenośnych).

Dzięki mobilnym stronom ułatwione jest zlokalizowanie firmy, jej adresu, kontaktu, lokalnie forma odnajdywana jest automatycznie np. z mapą dojazdu.

Ciągle rozwijający się rynek urządzeń mobilnych, nowoczesnych rozwiązań w zakresie konkurencji na wszystkich rynkach produktów i usług. Nowoczesna witryna z mobilnym dostosowaniem doskonale wpływa na wizerunek firmy, uwydatniając fakt iż podąża za nowoczesnymi trendami.

Marketing mobilny to przede wszystkim proste i łatwo docierające i przyswajalne komunikaty przez odbiorców (klientów). Dzięki posiadaniu strony mobilnej siłą rzeczy posługujemy się marketingiem mobilnym, co jest postrzegane po jego cechach:

  • bezpośrednim, automatycznym i natychmiastowym dotarciu do odbiorców,
  • wysoką skutecznością,
  • przekazem prostym, łatwym, czytelnym i skierowanym bezpośrednio do klienta (spersonalizowanym),
  • nowoczesnością, otwartością i rozwojem firmy,
  • nieustanną dostępnością (telefon, smartfon),
  • monitoringiem reklamy.

Konsekwencją działań marketingu będzie na pewno rosnący wskaźnik odwiedzin witryny i jej oglądalności, zwiększenie ilości klientów, szersze relacje, rozpoznawalność marki w niszy rynkowej i poza nią, częstsze wyszukiwanie w wyszukiwarkach, dostępność wielobranżowa. Szereg badań w dziedzinie tworzenia stron mobilnych skierowano również na kwestie branż i fraz wyszukiwanych przez urządzenia przenośne (mobilne) najczęściej.

Wyniki od najczęstszych wyglądają następująco:

  • pensjonaty, noclegi, hotele, motele, hostele- Usługi hotelarskie,
  • lokalizacje, taxi, mapy, dojazd, trasy- turystyka i podróże,
  • restauracje, bary, puby, kawiarnie, pizzerie- gastronomia,
  • medyczne, motoryzacyjne, estetyczne- usługi,
  • kino, bilety, repertuar kin, repertuar teatrów, koncerty, imprezy, radio- rozrywka
  • handel, zakupy, aukcja- branża handlowa.

Znajdując się ze swoją działalnością w co najmniej jednej z wymienionych branż niezbędnym jest stworzenie mobilnej strony internetowej i stworzenia właśnie takiego kanału dotarcia do grupy docelowej (klientów). Jak widać to kolejny z argumentów przemawiający za stworzeniem atrakcyjnej strony mobilnej, korzyści widoczne są niezmiennie, w każdym z omawianych aspektów. Godnym zauważenia jest również fakt łatwości w dotarciu do firmy poprzez lokalizację, każda bowiem z przedstawionych branż, rozpoznawalna przez urządzenia mobilne, klasyfikuje swą działalność na lokalnym rynku. Potencjalny klient restauracji, odbierze możliwość zapoznania się z menu jako zaletę restauracji, a możliwość zamówienia online będzie jeszcze większym atutem, dzięki któremu klient niewątpliwie wróci do lokalu. W obecnym, szybkim tempie życia, informacja o kompleksowej i wybitnie profesjonalnej obsłudze rozejdzie się z ogromną szybkością, co napędzi kolejnych klientów, którymi są posiadacze mobilnych urządzeń.

Jeśli decydujemy się na stronę mobilną, ważnym jest aby była ona umieszczona pod prostym adresem URL, który jest jasno określony. Zdjęcia, obrazki i wszystkie inne graficzne elementy powinny być odpowiednio przygotowane, w taki sam profesjonalny sposób jak treści umieszczane na stronie. Ważnym jest też spostrzeżenie aby strona optymalnie i szybko się ładowała nawet w przypadku sieci komórkowej o zmniejszonej przepustowości. Uniwersalnie zbudowana strona jest odpowiednio odczytywana, ma doskonałą jakość, dostępne wszystkie elementy dla wszystkiego rodzaju urządzeń mobilnych. Dobrze zbudowana strona mobilna wychodzi na przeciw użytkownikom urządzeń mobilnych dzięki między innymi dostosowaniu menu do różnego rodzaju obsługi, jakim jest np. obsługa dotykowa, tutaj odpowiednim praktycznym rozwiązaniem są takie elementy jak np. „szukaj”, „zadzwoń”, „nawiguj”. To całkowicie inne doświadczenia i doznania dla użytkowników urządzeń mobilnych wchodzących na mobilne strony. Wbrew pozorom łatwa i prosta nawigacja trwale zmienia postrzeganie strony przez użytkownika, witryna jest tym samym częściej i chętniej przeglądana. Bez obaw najistotniejsze treści naszej strony desktopowej znajdą się dzięki specjalnemu interfejsowi na stronie mobilnej. Ogromnym utrudnieniem dla użytkownika urządzenia mobilnego jest przeglądanie tradycyjnej internetowej strony, ponieważ na niej utrudniona jest nawigacja, bardzo wolno ładuje się i wyświetla na urządzeniu co wpływa ogromnie niekorzystnie na wizerunek firmy. Dlatego też niezbędna jest optymalizacja grafiki i treści umieszczanych na stronie.

Mobilny internauta posiada swoje potrzeby, którymi coraz częściej są nieograniczone możliwości dostępu do Internetu z telefonu komórkowego, smartfona czy też innych urządzeń przenośnych (mobilnych). Musi to się jednak zadziać szybko, prosto, w dowolnym miejscu

Świadomość znaczącego wyprzedzenia przez urządzenia mobilne komputerów stacjonarnych wymusza na przedsiębiorcach szybkiego zainwestowania w zmianę, modernizację i unowocześnienie strony (witryny) internetowej na mobilną. Chociażby dlatego, że 25% internautów to użytkownicy urządzeń mobilnych, smartfony posiada w Polsce 35% zamieszkujących. Kolejne wyniki badań to fakt, ze 9 z 10 poszukiwań w sieci poprzez urządzenia mobilne zakończone jest zakupem, udaną transakcją czy też realizacją zamówienia. Reklamy mobilne docierają do odbiorców i co więcej aż 90% odbiorców używających smarfonów z zainteresowaniem śledzi mobilne reklamy. Konkurencja nie śpi, jak zauważamy z powyższego już większość portali, sklepów online, dobrze prosperujący przedsiębiorców, serwisów wychodzi naprzeciw użytkownikom urządzeń przenośnych (mobilnych), tworząc aplikacje, strony i witryny doskonale działające w ramach mobilnego dostępu. Budując tym samym ogromną przewagę konkurencyjną właśnie dzięki dostępności mobilnej swoich oferowanych produktów czy usług. Spoglądając na szereg wad przeglądania przez urządzenia mobilne stron tradycyjnych (desktopowych), jakim są np. obciążenie transferu, powolne ładowanie strony, utrudniona nawigacja, limity w przesyłaniu danych, pozostanie przy witrynie tradycyjnej nie będzie trafnym wyborem. Użytkownicy urządzeń mobilnych łatwo zaszufladkują formę jako niereformowalną czy archaiczną i z pewnością już nie zajrzą do niej. Łatwa komunikacja, usystematyzowana treść strony, łatwe menu, widok strony, dopasowanie do urządzenia czyli strona mobilna to połowa sukcesu. Dalej inwestujemy w reklamę, marketing mobilny, który staje się furtką do sukcesu na rozwijającym się rynku. Im więcej danych, niezbędnych szukanych użytkownicy mobilni znajdą o naszej formie, tym więcej użytkowników pojawi się na naszej stronie (witrynie). Wielu przedsiębiorców, firm dodatkowo oprócz witryn internetowych tworzy również aby poprawić komunikację z klientem lub zadbać o jego lojalność projektuje aplikacje obsługujące dany serwis. Aplikacja przyporządkowana firmie ułatwia dostęp i zapewnia regularność uczęszczania (odwiedzania) przez użytkownika. Marka jest tym samym automatycznie rozpoznawalna i przyporządkowana użytkownikowi bezwiednie (automatycznie), np. Allegro, Tchibo itd. Jak wiadomoaplikacje zapisuje telefon czy smartfon automatycznie, dostęp jest w takiej sytuacji nieograniczony. Mobilne strony zaznajamiają użytkowników z treściami i ułatwiają mobilny dostęp do serwisów, stron, pocztą, bankowością Internetową itd.

Ciekawym okazuje się kolejne badanie, z którego wynika, że:

  • 25% odwiedzających osób za pomocą stron mobilnych finalizuje kontrakt lub realizuje zakupy.
  • 2 na 3 osób (Polaków) nie wraca na witrynę, która trudno się ładowała, posiadała błędy i niepoprawnie działała, a do tego 40% spośród tych osób odwiedzi poprawnie działające strony konkurencji (pewnie mobilne),
  • milion użytkowników korzysta z mobilnej aplikacji Allegro (udział w zakupach na Allegro urządzeń mobilnych- wzrost między 2011 a 2012 wyniósł 300%),
  • z przeglądarek w urządzeniach mobilnych (przenośnych) w celu wyszukiwania informacji korzysta w Polsce 75,6% osób natomiast bieżące informacje sprawdza 68,6% mieszkańców RP,
  • 30% właścicieli urządzeń mobilnych (smartfonów) uczestniczy w aukcjach, a w mobilnych sklepach zakupu dokonuje 14,4% osób,
  • ak wynika z obliczeń szacunkowych IE Market Research, wartość mobilnych transakcji w RP wyniesie w roku 2015 ok. 9,4 miliona dolarów.

Długo można by wymieniać i wskazywać na statystki, ważne jest aby być widzianym mobilnie, zanim wyprzedzi nas konkurencja.

Jak wiadomo telefonia komórkowa, to już przede wszystkim smartfony, o czym może świadczyć poniższa analiza (już w roku 2012!):

Zdjęcie nr 5

Wyjściem naprzeciw użytkownikom mobilnym to również brak różnicy pomiędzy kampanią reklamową na tradycyjnych stronach i stronach mobilnych. Stosowanie stron mobilnych to:

  • zwiększenie linków strony (witryny) przenoszących użytkownika w konkretne miejsce, na konkretną stronę),
  • poszerzenie lokalizacji
  • zwiększenie zasięgu połączenia (wystarczy podać swój numer telefonu).

Dostosowując się do potrzeb użytkowników, klientów, odbiorców niezbędnym jest aby stworzyć wachlarz możliwości, którymi są dla:

  • 76% użytkowników sprawdzania lokalizacji i godzin pracy,
  • 61% użytkowników w kontekście stosowania „kliknij by zadzwonić”,
  • 54% użytkowników wysyłanie emaili z korespondencją czy też zapytaniem,
  • 53% użytkowników pobierających aplikacje firmy,
  • 48% użytkowników przechodzenia na strony społecznościowe,
  • 41% użytkowników odtworzeń wideo.

Mobilna wersja strony to atut dzięki któremu stajemy się mocniejszymi na tle konkurencji, lekko i łatwo ładuje się nasza mobilna strona, jest bardzo łatwa do obsługi, posiada przyjazne menu, jest profesjonalnie dostosowana do różnego rodzaju ekranów.

Dostosowanie stron internetowych do korzystania z urządzeń mobilnych to furtka do nowego jutra firm czy też przedsiębiorców. Niedostosowane do rozdzielczości telefonu czy tabletu strony często wyświetlają się całkowicie nieczytelnie a ich treści nie są dostępne na tych urządzeniach.

Dzięki posiadaniu smartfonu, tabletu lub innego urządzenia mobilnego spędzamy coraz więcej czasu przeglądając strony internetowe.

Wszystkie przedstawione powyżej raporty z badań prezentują wyniki ewidentnie skłaniające do zainwestowania w realizację mobilnej strony internetowej (witryny, serwisu). Wyniki te wskazują na rosnące zapotrzebowanie użytkowników różnego rodzaju urządzeń mobilnych do korzystania z mobilnych stron internetowych. Jest to poniekąd zadowalające zjawisko, niestety daleko jeszcze Polsce do standardów i zasięgu działania na świecie. Smartfony, telefony komórkowe, tablety oraz wszystkie inne urządzenia przenośne (mobilne) to już nie moda a standard, więc posiadanie strony mobilnej to nie nowoczesność a konieczność. Chcąc funkcjonować na prynku dobrze przy tym prosperując inwestycja w stronę mobilną jest nieunikniona. Mobilne kanały sprzedaży to nic innego jak przyszłość dystrybucji. Niewyobrażalnym jest dobrze prosperujący biznes bez mobilnej strony internetowej (witryny czy tez serwisu). Strony te są przyjemne do odwiedzania, wygodne, dostępne, atrakcyjne graficznie, spójne i elastyczne.

Obecnie współczesny odbiorca pragnie szukać informacji, kupować produkty, zamawiać usługi w dowolnym miejscu i czasie. Wersja mobilna internetowego sklepu umożliwia realizację tych oczekiwań. Poza tym jest ułatwieniem i ciągłą możliwością dostępnością do oferty firmy, gdzie można zaglądać 24 h na dobę. Działania te wzbudzają lojalność klientów i ich trwałość.

Przypomnijmy podsumowując co zyskamy posiadając stronę mobilną:

  • jesteśmy coraz bardziej rozpoznawaln
  • budujemy gruntowną pozycję marki,
  • nasza strona wyświetla się na każdego typu urządzeniach mobilnych (przenośnych),
  • szybciej niż strony tradycyjne nasza strona ładuje się,
  • jesteśmy dostępni 24 h na dobę w dowolnym miejscu,
  • gruntujemy swoją dobrą pozycję na tle konkurencji dzięki łatwemu dostępowi do naszych usług,
  • posiadamy możliwość tworzenia aplikacji skłaniających do inicjowania pakietów lojalnościowych,
  • jesteśmy zwięźli i logiczni, krótcy i konkretni,
  • automatycznie znajdujemy się w wyszukiwarce,
  • cechuje nas nowoczesność, proaktywność i uporządkowanie,
  • naszym atutem jest czytelność i widoczność,
  • jesteśmy mocno pozycjonowani a dzięki temu rozpoznawalni lokalnie,
  • kontakt z nami jest łatwy i wielomożliwościow

Zachętą dla przedsiębiorców nie posiadających jeszcze stron mobilnych powinni stać się tacy reklamodawcy jak producenci samochodów, banki, usługi turystyczne. To właśnie ci inwestujący w strony dostosowane do purządzeń mobilnych, podwajają swoje dochody, tworzą programy lojalnościowe i umacniają markę na rynku krajowym i międzynarodowym. Dzięki mobilnym urządzeniom użytkownik przegląda sieć internetową w każdym możliwym miejscu. Zapotrzebowanie na informację może pojawić się w każdym miejscu i o każdej porze, czasem nawet w&nbs;pnajbardziej niespodziewanym momencie. Może ktoś podróżujący pomyśli o noclegu, o zakupie ciekawej książki, czy też chcąc gdzieś dobrze zjeść, nie musi wracać do domu szukając komputera lub szukać kafejki internetowej, tylko sięgając do kieszeni zdobywa szybko niezbędną wiedzę. Każda natychmiast niezbędna informacja jest w zasięgu ręki dzięki urządzaniom mobilnym, usługa jest jeszcze szybciej dostępna dzięki stronom mobilnym dostosowanym do takich właśnie urządzeń. Stworzenie mobilnej strony jest olbrzymim krokiem krok który do współczesnych oczekiwań rynku, konkurencji a przede wszystkim klientów.

Mobilna strona internetowa dostępna w kieszonkowym urządzaniu mobilnym to wygoda, szybkość, łatwość i atut dla użytkownika oraz olbrzymia szansa dla rozwoju biznesu. Ponieważ jak wiadomo popularność Internetu mobilnego wzrasta w niebywałym tempie, wygoda dotarcia do informacji wykazuje się coraz to większymi oczekiwania, co więcej biorąc pod uwagę, że niebawem przeważająca część ludzkości będzie korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych. Nie należy zatem bagatelizować tego faktu pozostając przy tradycyjnych stronach internetowych. Większą bowiem korzyścią dla naszego biznesu a zarazem dla nas będzie zainwestowanie w stworzenie strony mobilnej.



Opracowano:
Sebastian Haja
eConnect4U Sebastian Haja

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 452 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: